Veelgestelde vragen

FAQs

Ik kan niet inloggen. Wat moet ik nu doen?
Vervelend dat het niet lukt om in te loggen, er kunnen hiervoor een aantal redenen zijn: Je bent je logingegevens vergeten/kwijt. Je kunt gemakkelijk een ...
Di, 3 Mei, 2022 at 11:36 AM
Hoe download ik een rapportage?
Alle downloads zijn te vinden via de testplanner in jullie AMN omgeving.  Open de testplanner en selecteer de deelnemer(s) waarvoor je een rapportage wilt ...
Di, 3 Mei, 2022 at 11:38 AM
Een deelnemer heeft de test gemaakt, maar ik kan de resultaten niet terugvinden. Ben ik deze nu kwijt?
AMN verwijdert nooit gegevens en het systeem slaat altijd alle resultaten op. De gegevens kunnen dus niet verloren zijn gegaan, ook niet als een test is vas...
Di, 3 Mei, 2022 at 11:40 AM
Waarom krijgt de deelnemer de melding “Geen test beschikbaar”, terwijl er wel een test staat ingepland?
Het kan zijn dat de test nog niet open staat. Controleer daarom in de testplanner de datum en tijd waarop de test staat ingepland. Dit doe je door met de re...
Di, 3 Mei, 2022 at 11:40 AM
Wat moet ik doen als de test of toets vastloopt?
Als een test of toets vastloopt, kan het zijn dat de verbinding met het internet is verbroken.  Voor de AMN Eindtoets, heb je geen internet nodig tijdens de...
Di, 3 Mei, 2022 at 11:41 AM
Ik moet binnenkort een AMN Talentscan maken, hoe kan ik me hierop voorbereiden?
Je kunt je niet voorbereiden op de Talentscan.  Anders dan een toets, is de Talentscan een test en geeft vooral inzicht in jouw kwaliteiten.  Het is wel bel...
Di, 3 Mei, 2022 at 11:41 AM
Staat het antwoord op je vraag er niet bij?
Bekijk al onze documentatie hier:  https://amnsystems.gitbook.io/insight-help/
Di, 3 Mei, 2022 at 11:42 AM
Ik zie exact dezelfde foto's in de rapportage.
Dit kan meerdere oorzaken hebben die buiten onze controle liggen. Bijvoorbeeld een fout van de browser, de camera is geopend in een ander programma of een o...
Di, 3 Mei, 2022 at 11:42 AM